Przeróbka lamp

Najczęściej przerabia się tylko światła mijania, długie pozostawiając z klasyczną żarówką halogenową, jednocześnie przerabiając oryginalną instalację tak, aby xenonowe światła mijania nie gasły po włączeniu drogowych (jeżeli nie jest tak oryginalnie). Możliwa jest oczywiście przeróbka również świateł drogowych (a nawet przeciwmgielnych) ale jest to raczej nieuzasadnione ekonomicznie.

Są oczywiście możliwe przeróbki tylko świateł drogowych lub przeciwmgielnych w przypadku, jeżeli ktoś nie chce ingerować w główne reflektory. Do samochodów sportowych lub terenowych możliwy jest montaż dodatkowych xenonowych reflektorów dalekosiężnych.

Oto kilka informacji o rodzajach reflektorów stosowanych najczęściej w samochodach. Teoretycznie możliwa jest przeróbka każdego rodzaju, ale najlepsze efekty uzyskuje się w przypadku reflektorów soczewkowych. Efekt przeróbki jest wtedy identyczny z oryginalnymi xenonami sprzedawanymi za dopłatą w fabrycznych samochodach.